:)

RSS

Baba!


Azi a fost baba mea si habar nu am ce mi-a prezis. O zi insorita, o parte calduroasa, o parte mai putin, in care a batut vantul. Eu n-am prea vazut-o. Am muncit. Erau jaluzelele trase. Nu era nici frig nici cald inauntru. Era bine. Am iesit de acolo cu ochelarii de soare pe nas. Aveam geaca de piele si botinele negre. Eram cu blugii gri cu paiete pe buzunare. De sub geaca se vedea pulloverul petrol, de aceeasi culoare cu esarfa si cu geanta noua. Mi-a placut in masina albastra cu ochelarii albi si cu soarele galben ce-si trimitea razele inspre mine.

Oamenii sunt vulgari. Prea. In felul in care vorbesc, in care se imbraca, in care arata, in care fac sex, in care isi doresc sa faca sex, in care se cearta, in care se despart. Nu-mi plac oamenii prea vulgari. Eu injur doar la volan. Azi am fost vulgara.

A fost o zi frumoasa. Am incheiat-o in mov, cu Sangria rosie, cu ochi verzi si asternuturi albe care ma cheama. M-a obosit ziua asta plina de culori. Mi-as mai fi dorit un sarut cu fluturi turcoaz. N-a fost sa fie.

Am avut curcubeul meu azi, chiar daca nu a fost al tuturor. Va dau si voua un pic din el.

Poftim!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...