:)

RSS

"Zen", asa cum spune cineva:)


Scor la prima pauza: Mitzi vs. Proiecte de predat maine 1-2!

Iar beau suc cu acid pentru ca mi-a fost lene sa imi cumpar de al meu. Am pus cerceii cu Hello Kitty langa cerceii cu Gargarite, sa nu se simta singuri nici unii nici ceilalti. Am mutat calendarul branduit putin mai la stanga si mi-am pus cordeluta.

Am biroul plin de cataloage Avon si Mozilla e si el (sau e ea ca e fetita, asta nu mai stiu) plin cu tab-uri pe acelasi subiect. Am luat in discutie campania de promovare a trilogiei Today Tomorrow Always si am ajuns, in colaborare cu Miaux, sa scriem nici mai mult nici mai putin de 9 pagini.

Mai am putin suc si nu stiu ce fac pana dimineata. Sa ies din casa e exclus! Exclus am spus!

Am vazut Hancock sincron cu Miaux (ea doar o parte ca a avut date:)) duminica si acum stau sa ma gandesc ca baiatul ala a facut o campanie de imagine si promovare a super-erolui betiv si l-a facut supersmecher. As spune ca inclusiv el a fost un fel de super-erou in film. Dragut dar usurel. Perfect pentru o seara lenesa de duminica. (a se intelege ca seara e lenesa, nicidecum eu!)

Si mai putin suc!

Am aflat azi ca maine, pardon, ieri ca azi, am de predat un proiect pe care trebuie sa-l prezint sambata. Si cerintele de predare sunt cam asa:
- prezentare extinsa 7-10 pagini word
- prezentare ppt 12-20 slide-uri
- proiectul va fi trimis cu cel putin doua zile inaintea examenului dupa cum urmeaza: pe mail-ul profului, pe mail-ul profei de seminar, cu confirmare scurta pe mail-ul profului de la munca.
Ce scumpici dulcici as spune!

Sucul e la acelasi nivel!

Daca ma intorc cu scaunul vad patul mare si portocaliu, cu pernele gri cu cerculete roz si perna sefa, neagra cu blanita, si simt asa cum ma cheama...si stiu ca asternuturile sunt reci, si stiu ca o sa-mi inghete picioarele daca imi dau jos sosetele pufoase, si stiu ca o sa ma sucesc pe zece parti pana adorm pentru ca beau Cola, dar daca ma cheama, de ce sa nu ma duc?

Pentru ca trebuie sa termin proiectele! Uite de aia! Si asta o sa fac!

De ce? Ca sa nu ma mai bufneasca plansul la munca in timp ce imi povesteste cineva despre problemele lui si ar trebui sa fiu atenta ca sa i le rezolv. Ca sa nu am scapari si sa incep sa ma plang asa cum mi-a spus cineva de atatea ori ca nu ii place si ca e gresit:"In timpul in care te plangi de ceva, ai putea sa gasesti solutii!". Prea adevarat! Ca sa nu ma ia cu plans cand ma intreaba mama ce mai fac dupa doua zile in care nu ne-am sincronizat deloc. Ca sa nu ma ia iar cu plans cand o sa reusesc sa-mi fac timp sa-l sun pe tata si o sa ma intrebe ce mai fac si cum e cu examenele.

E clar! M-a luat cu plans!

Am zis astazi ca imi vine sa plang in perna neagra pufoasa pana nu mai am de unde sa plang. Asa simteam atunci. Cam asa simt si acum. Dar imi place prea mult perna aia ca sa o stric.

Dupa prima pauza: Mitzi vs. Proiecte de predat maine 1-1/2(unul nu stiu daca-l mai fac).

P.S: Ieri am facut-o pe Sis fericita cu albumul de pe feisbuc! Imi place sa o stiu fericita!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...