:)

RSS

Fuf

Gata, proiectele sunt safe and sound pe mail-ul profilor care cu siguranta dorm si nu se gandesc la ele!

Oare am trimis doua ditamai proiectele pe o adresa gresita in prima faza? Cine mai vede la ora asta ca sunt doi "n" acolo?!

Le-am doborat, le-am trimis, acum sunt curioasa daca o sa le bage cineva in seama. Azi la 4 e prezentarea. 10 minute prezint, 5 minute intrebari si raspunsuri. Sa vad cine are rabdare sa asculte 50 de zuze povestind in aceeasi dupa-masa, practic despre acelasi lucru.

Start. Run. Calc. 50*15/60=12.5. Ceva e gresit! Babeste! Intr-o ora prezinta 4 fete. 50/4=12.5! Corect din prima! Nicio sansa! Pacat! Aveam o reclama minunata de la Pantene de imaprtit cu lumea, dar o impart cu voi!



Daca ieri am avut multe tab-uri cu Avon si apoi cu Johnson deschise, azi am vazut doar sampoane! "Decat" sampoane, ma scuzati! Cand ma fac mare, o sa fac o campanie de combatere a folosirii gresite a cuvantului "decat"! Promit! Dupa asta, o ajut pe Sis sa dea in judecata toate televiziunile pentru intreuperile din timpul filmelor gen CSI&co. datorate calupurilor de publicitate! Numa' sa ma fac mare!

Astazi am sters din lista de messenger cateva persoane cu care nu vreau sa mai vorbesc. Mentionez ca toate sunt de sex masculin si au avut un oarecare impact asupra vietii mele in ultima perioada. De ce am ales calea asta? Nu pentru ca nu imi place sa vorbesc cu ei, ci pentru ca imi place prea mult, si am tendinta sa insist. e o modalitate prin care incerc sa ma temperez si sper sa tina. Daca vor dori vreodata sa vorbeasca ei cu mine, o pot face, ignore nu le-am dat inca, si nici in black list pe telefon nu i-am pus.

Asa... vroiam sa mai zic ceva si uitasem ce...Mi-a trimis Dragoste o piesa, dupa o poezie a lui Paunescu, din care mi-a atras atentia o strofa. Poezia se numeste Nebun de alb:

I-aud prin batalii din vreme-n vreme
Ostasii garzii tale ti se-nchina
Iubita mea cu foarte mari probleme
Cu chip slavon si nume de regina

Acum somnic dulcic...si mic! Lucrez de la 8, ca sa merg la examen de la 4, deci ma trezesc la 7.

Noapte buna mie!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...