:)

RSS

Mhm...

Da...da...stiu, o ard mult mult pe interjectii! Cu asta ma ocup, sa pufai si sa mormai ca o printesa ce sunt!

Oricum, "Mhm" e special. Am reusit sa scot pe cineva din sarite cu el de atatea ori pana cand a inceput sa il foloseasca. Cred ca mi-e dor de cineva, dar nu as recunoaste nici intr-o mie de ani cu pana pe inima!

Tot pe motiv de printesisme, ma dispera fizica. Nu mi-a placut niciodata! Refuz sa inteleg de ce cand sunt hotarata sa ma relaxez intr-o cada plina cu apa calda si sa fac acel minunat lucru numit "nimic", apa se raceste in timp, daca dau drumul iar sa o incalzesc se face prea multa, daca mi-e lene sa scot dopul la timp ininund vecinii de jos, si uite asa o insiruire de evenimente neplacute care s-ar putea evita lejer daca ea ar ramane calda o ora sau cat vreau eu.

Am fost ieri sa-mi sustin proiectul la MP. In urma calculelor minutioase precedente, m-am gandit sa nu ma duc de la 4, ca n-are sens, m-am dus la 7 jumate. In cele 3 ore jumate petrecute acolo (da, la 11 am plecat de la examen!!!), am aflat ca stiu colegele mele sa citeasca de pe slide-uri, ca le place sa se repete si ca se poarta turcoazul! Asta stiam, dar am simtit asa, ca parca mi s-a dovedit stiintific! Pana si profa avea turcoaz pe ea si sunt convinsa ca si proful dar nu vreau sa ma gandesc la asta! Din pacate, am fost comuna, aveam esarfa turcoaz, ma asortam! am stat 3 ore jumate pentru 3minute jumate de prezentare, o durere de cap si multi nervi!

L-am luat pe Dragoste de acasa si l-am tarat in Hacienda (da, da, locatia balurilor din liceu unde nu mai calcasem de 4 ani!) la un party de salsa, unde am dansat o salsa si un zuk si am mancat cel mai bun tort ever, creat parca special pentru mine: ciocolata, ciocolata si...mmm...ciocolata! Blat de ciocolata, crema de ciocolata si glazura de ciocolata! O nebunie de ciocolata practic! Si vai ce mi-a placut! Am fost o alintata si jumatate cat am stat acolo, si si asta mi-a placut!

Ah, ieri am intarziat 45 de minute la munca pentru ca m-am trezit tarziu, pentru ca m-am culcat tarziu, pentru ca sa termin proiectul pentru care am stat 3 ore jumate pentru ca sa il prezint, pentru ca sa fie totul clar!

Acum trebuie sa imi usuc parul si sa ma duc sa imi culeg propria pereche de parinti care o ard pe vizite in Ariujd City! Lipsa de chef, de benzina si de...chef! But Mitzi to the rescue!!

Ma duc la 10, daca ajung, da Doamne sa ajung la film cu poketele, la Sherlock Holmes, cica e smecher maxim!

Enjoy!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comentarii:

Ursul spunea...

Sherlock Holmes, filmul, este un cacat mare si puturos. Doar zic...

Ana spunea...

I agree cu Vali. Filmul se pare de toata jena. Pana si Indiana Jones a iesit cu mult mai bine...
Totusi, hai sa ne gasim alte repere cand e vorba de recomandari la filme...

Lorelai spunea...

Recomandarea a fost facuta in urma trailerului. Nu vreau sa spun ca nu mi-a placut filmul, pentru ca as minti. Nici ca este cel mai bun film ever, pentru ca as face acelasi lucru. E usurel, numai bun de o seara linistita.
Acum astept cu nerabdare "Eu cand vreau sa fluier, fluier".
Sper ca la asta sa fim cu totii pe aceeasi lungime de unda, mai ales ca e de al nostru:)

Trimiteți un comentariu

Te ascult...