:)

RSS

Mda...

Da, continuam lista.

Weekend-ul asta a fost pe departe cel mai dubiosel de anul asta. Presarat cu eveniment nu dintre cele mai placute, a trecut totusi si s-a incheiat cu Sherlock Holmes.

Am inca niste flash-uri cu camp, masina invartindu-se in cerc, faruri venind spre mine, sunet de tabla indoita, cefosi in jurul meu, mana tremuranda pe telefonul mic si roz, "100 de euro domnita", "nimic!! aripa aia indoita ti-o rezolv eu la ciocan!", 20 de minute, frig, viscol, un pupat parinteste pe frunte din partea soferului cu iz de alcool ieftin, "hai s-o lasam asa dom'soara!". Pe de o parte sunt de admirat ca am avut atata sange rece incat sa ma cert cu oamenii aia, pe de alta sunt o inconstienta ca n-am luat telefonul roz sa sun pe cineva, pe de alta...alta n-am...vad 2D imaginea asta.

Inca doua, nu, trei, accidente in vietile oamenilor dragi mie, in interval de o ora. Toata lumea e bine, nimeni nu a patit nimic, poate doar masini putin sifonate. Insa insiruirea de evenimente parca a fost rupta din "Destinatie finala"!

Am incheiat seara cu un film la cinema, sa ne relaxam cu totii. Film nu tocmai bun. Tell Tale. Pana si titlul e greoi si nu are legatura cu nimic.

(Azi sunt rece si nu-mi sta bine! Nu vreau, nu-mi pasa, nu o sa schimb nimic! Nu vreau sa ma minti frumos, nu vreau sa-mi spui lucruri dragute, nu vreau sa te vad, nu vreau sa te aud, nu vreau sa vorbesti cu mine! Vreau sa taci, sa ma lasi in pace, sa fie simplu pentru toti, dar mai ales pentru tine, ca pentru mine nu va fi niciodata!)

Am vazut pana la urma Sherlock Holmes aseara. Mi-a placut in mare, dar nu prea aveam stare de el. Nu dupa discutii de 3 ore in Cafeteca presarate cu sentimente din cele mai diverse. Am trecut de la ras, la aproape plans, la emotii, la...ma opresc aici...cred ca am spus destule.

(Am pus un punct azi! Cred ca o sa imi para rau si o sa imi cer scuze mai tarziu! Nu ma inteleg eu pe mine, cu naiba sa ma inteleaga necunoscuti??? Desi asta astept, sa ma inteleaga, sa le pese...desi stiu ca nu va fi niciodata asa!)

Iar nu stiu ce vreau! Si cred ca asta imi lipseste cel mai mult!

"O zi faina!"..."Ms la fel!"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...