:)

RSS

flori si fluturi!


De fapt, fluturi si pisici! Cred ca m-am indragostit de un tatuaj cu o pisica si un fluturas si ma simt tot mai tentata sa il aplic intr-o zona mai retrasa a corpului meu, astfel incat sa nu ma simt insemnata de fiecare data cand ma uit in oglinda. Inca am dubii! Astept argumente pro si contra tatuaje si poate pana de ziua mea iau o decizie si imi fac un cadou frumos! Sau poate nu...


Amicul Google nu este tocmai cooperant azi. As fi vrut sa gasesc o poza cu tatuajul ideal cu pisicuta si fluturas. Nu se exista! Originalul de care m-am indragostit nu-l postez.


Mi-e somn si lene! Stiu stiu...si noutatea unde e? Nicaieri! Nu am intrat intr-o pasa dinaia in care cred ca toate zilele sunt la fel si ma complac in monotonie si banalitate! Nu nu nu! Nu sunt acolo!


Sunt aici, in fata laptopului, in tricoul mov si cu cerceii noi cu prajiturele, e frig, Sis fumeaza pe geam (mi-era dor desi nu-mi place fumul de tigara si mirosul de chibrituri), mi-am luat o brosa turcoaz cu fluturasi, aproape am umplut o pagina in caietul cu cheltuieli, am avut un weekend de fite si as fi vrut sa nu se termine, am fost alintata si mi-a placut, am mancat iar tort cu trei randuri de ciocolata la micul dejun, am dansat salsa si bachata si am compus jumatate de proiect.


La 8 fara 20 ma intalnesc cu Miau in T sa discutam prezentarea. As vrea sa fi terminat proiectul si sa nu realizez la 11 ca eu nu am instalat power point pe distinsul laptop. As mai vrea sa dorm, sa o ard pe printesisme si sa nu ma trezesc la 7. Mai vreau si casa cu scara interioara in spirala de sticla care sa coboare din camera mea direct in piscina. Totul e o chestiune de timp! Le voi avea.


Echipajul de pokete e in oras si se preapoate sa faca ravagii in weekend, chiar daca o poketa a fost ranita in misiune. Astept cu nerabdare!


Am zis ca mi-e somn? Sis iar protesteaza din cauza reclamelor care ii intrerup serialele. Si de asta mi-era dor. Maine pleaca si o sa-mi fie iar dor.


Ma adun sa il fac pe Gigel tl. O sa iasa, ii promit!


Lugu si muah pana una alta!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...