:)

RSS

back...


Da! Recunosc! Sunt dependenta! Am un viciu! Nu beau des, nu fumez nimic! Sunt dependenta de internet!

Sper ca acum ca mi-am acceptat conditia, sa reusesc sa ma vindec intr-un fel miraculos maxim!

De 3 zile sunt total lipsita de amicul meu calculator. A fost diagnosticat recent cu sindromul "altul" in faza terminala, dupa ce mi-am murdarit manutele de printesa cu unghiute ce plang dupa turcoaz, pentru a face niste verificari de rutina, si anume daca e sursa de vina. Nu e!

Daca internet nu e, sa fie viata sociala. Nu ca cele doua s-ar exclude, dar lipsa uneia genereaza mai mult timp pentru cealalta. In concluzie, am fost la film, teatru si concert.

Cum de filme am tot povestit, ma opresc la teatru. Am ramas profund impresionata de Sectorul "S". Nu credeam ca teatrul ma poate impresiona asa, dar a fost minunat! Mai vreau! Si promit ca eu nu o sa-l sun niciodata de 57 de ori si ca nu o sa ajung acolo, pentru ca e gresit! Total!

Concertul Alex Velea a fost de exceptie! Ii multumesc din suflet ca a intarziat doua ore si mi-a oferit ocazia de a ma pune la curent cu ultimele tendinte in moda de club de joi seara. Concluzia e simpla: paiete, paiete, paiete si fuste scurte tip gogosar cu curea mai sus de talie si tocuri multe, copii alcoolizati pe turbo sistem si cam atat.

"Ti-a trecut vreodata o sarma prin mana sau prin picior?"

Lugu!:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...