:)

RSS

Eu simt...


Ma simt obosita. Tot ce e in jurul meu ma oboseste si in plus ma obosesc singura cu zeci si zeci de ganduri fara sens.

Ma simt nesigura. Nesiguranta ma sperie. Ma sperie lucrurile pe care nu le pot controla. Pe tine nu te pot controla si nici n-as vrea s-o fac.

Ma simt trista. Nu-mi lipseste nimic dar parca totusi ceva lipseste. Poate material, poate spiritual, poate o combinatie intre cele doua, am nevoie de ceva care sa ma completeze.

Ma simt bogata. M-am uitat astazi pe geam si am vazut niste imagini care m-au socat. Pe bordura de la gradinita statea o femeie cu un copil de vreo 7 ani. Erau murdari. Ea s-a descaltat, o rodeau sandalele, copilul a luat sandaua, s-a uitat la rana si a inceput sa apese pe papuc sa-l inmoaie sa nu o mai roada. Ea plangea. In partea cealalta, la container, un copilut de trei ani se chinuia sa bea dintr-o sticla de apa aproape cat el de mare. Era singur, murdar si dezorientat.

Ma simt mica. Andrei ma inspira. Povestea lui de astazi m-a facut sa vad cat de egoista sunt cateodata, cat de mult dramatizez fara sens, cum uit uneori sa ma uit langa mine si sa vad exact ce e acolo nu o imagine distorsionata. Poate ca sunt ipocrita pentru ca o poveste pe care unii au vazut-o atat de banala si deloc reprezentativa pentru tot ceea ce se intampla cu victimele inundatiilor, pe mine m-a facut sa vreau sa ma implic, sa ajut, sa stiu ca am facut ceva pentru oamenii aceia care au ramas in cateva fractiuni de secunda fara toata munca lor de o viata. Sunt acolo peste 3000 de povesti care merita spuse. Pe langa acelea, sunt convinsa ca mai sunt inca peste 22 de milioane de povesti in tara asta care merita si ele spuse. Povestea fiecaruia ne ajuta sa invatam ceva, sa mergem mai departe, sa fim mai buni, mai increzatori, sa apreciem mai mult.

Si atunci ma intreb, nu ar trebui sa renunt la tot ce simt acum si sa ma simt doar norocoasa?


Asculta mai multe audio Muzica

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...