:)

RSS

Movie review

Am dezvoltat o pasiune pentru mersul la cinema in ultimele luni. Imi place atmosfera, imi place ideea, imi place ca ies din casa si imi plac oamenii interesanti cu care ajung acolo, de fiecare data altii.

Pentru seara asta am avut niste dubii. Toate cele patru filme care rulau pareau interesante, dar nu prea...Aveam Poker, The Lovely bones, WebSiteStory si Iron man 2. Pentru ca sunt o mica printesa, nu am putut alege altceva (recunosc, n-am ales eu, am fost doar de acord), decat Iron Man 2.

E foarte interesant sa vezi direct partea a doua a unui film si sa nu fii acasa unde sa poti intreba "Auzi, da' baietica asta cum a ajuns sa aiba treaba aia de lumineaza in piept si sa fie asa smecher?". Am prins din context ca de fapt a avut un tata mai smecher ca el pentru ca fusese un fel de medium care vazuse in viitor cum ca fiul sau va reusi sa descopere un inlocuitor al paladiului si astfel sa reuseasca sa devina propriul sau erou, salvandu-se de la moarte.

Pe scurt: baietica Tony (R. Downey Jr.), este un tip smecher cu talente oratorice de exceptie care in timpul liber salveaza vieti si aduce pacea mondiala, in calitatea sa de Iron Man. Baietica Ivan (Mickey Rourke), este suparat ca tatal lui Tony l-a deportat pe al lui inapoi in Rusia si l-a lasat sa-si inece amarul in votka, asa ca decide sa se razbune si sa faca o masinarie mai smechera decat Iron Man. Surprinzator, pentru cateva secvente si reuseste. Ce mai avem? Ah, personajele feminine! Avem o Pepper (Gwyneth Paltrow), business, puternica, dar totusi impresionabila si o Natalie (Scarlett Johansson) care aduce niste rasturnari de situatie, la propriu, destul de interesante.

Concluzii: Efecte speciale interesante, dar se putea si mai bine, gadgeturi dragutele (se pare ca touch screenul va fi la putere), un Robert care se dovedeste din nou a fi sexy si cu atitudine, o Scarlett intr-o ipostaza noua si cu o coafura care rezista, dragoste, prietenie si ura, ca fara ele n-ar fi film american, la fel ca si fara arme, roboti, sange, etc.

Poate daca vedeam si partea intai m-ar fi prins mai tare, desi putin probabil. Pentru iubitorii genului, probabil un film bun. Ce m-a prins pe mine a fost reclama la un desen animat ce urmeaza sa fie lansat in noiembrie. E vorba de povestea lui Rapunzel, iar desenul se cheama Tangled:

Totusi, o seara draguta. S-a terminat la Belvedere cu povesti, stele si luminite multe care veneau de la un oras pe care nu cred ca o sa-l pot parasi vreodata...

• Digg
  • Del.icio.us