:)

RSS

Prima mea zi la scoala!

Ma simt, cred, ca si copiii pe care-i aud in curtea gradinitei de langa blocul meu...agitata si plina de energie.

Prima zi in care
am hotarat sa ma implic intr-o activitate legata de facultatea pe care urmeaza sa o termin si m-am trezit implicata pana peste cap.

Dimineata. Soare. Lipdub. Agitatie. Incercari de organizare. Agitatie. "O sa fie bine!"-uri. Veste mare: nu aveti voie sa tineti cursul festiv pe care il organizati de o luna, l-ati anuntat, promovat si platit pe jumatate. Reactii de tot felul...tipete...rasete...amenintari...nervi.

Conform HBS nr. 48/20.04.2010 - 22 aprilie 2010: 6.Cursurile festive se vor derula incepand cu acest an la nivelul fiecarei facultati, conform planificarii din anexa. Raspund: Decanii facultatilor. In traducere libera, am hotarat cum ca, voi dragi copii, nu aveti voi sa va manifestati cum va doriti pe banii vostrii ci cum ne dorim noi, probabil tot pe banii vostrii. De ce? Pentru ca putem!


Unde a ajuns gasca de studenti CRP adunati pentru lipdub in urma aflarii acestor mirobolante vesti? Nimeni altundeva decat in audienta la rector. Pentru ca sunt dotata, dupa spusele cursantilor mei si nu numai, cu "calmitate", n-a durat mult pana m-am trezit desemnata mini purtator de cuvant in disputa CRP-sistem.

Am intrat de manuta cu Mada in biroul cu masa rotunda a rectorului, ne-am asezat, asteptand tipetele, urletele si toate refuzurile din lume pe care ni le putea da acesta. N-avea la el toate astea. Era bine. Mi s-a parut aproape simpatic. Ne-a explicat despre ce e vorba si ne-a spus ca nu ne poate impiedica sa ducem pana la capat acest eveniment, dar cursul festiv il vom avea tot cand vor ei. Vorba cuiva, acesta va fi un cursulet festiv, nicidecum curs.

Poate pentru ca in decur
sul celor trei ani nu m-am implicat foarte mult in tot ceea ce insemna facultate si am luat mereu lucrurile ca atare, am reusit sa privesc destul de detasat situatia asta si sincer, mi se pare ca sunt totusi cateva persoane care ne ofera suportul lor, asa cum pot, si sunt de apreciat pentru asta.

S-a dovedit inca
o data cat de adevarata e zicala mea preferata:"Everything will be ok in the end, if it's not ok, then it's not the end!" In final vom avea un cursulet festiv si un curs festiv, un banchet la mare si un bal mascat in club. Toate bune si frumoase! Cine mai e ca noi?!

Long live the first generation of CRP BV! Eu una astept cu drag toate evenimentele care urmeaza, chiar si licenta pe care o v
oi da de ziua mea! Sper ca si voi le asteptati la fel!



XoXo
Lexy

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...