:)

RSS

Ultima!


Da! Ultima postare!


Lucrurile vin si pleaca! Ca si oamenii de altfel. Vin, se joaca frumos cu cuvintele, ating niste puncte sensibile, le place, te saruta pe umar si pleaca.


De maine voi fi din nou lipsita de tehnologie. Laptopul pleaca. Sper ca va fi inlocuit, sambata cel tarziu de una bucata calculator nou nout care va functiona brici pe turbo sistem. Nu de alta, dar telefonul meu nu suporta si messenger si facebook si sms simultan. Nu e tocmai genul multitasking. Bine macar ca se stie cu apel in asteptare!


Am fost la concert la ghici cine. La Laur. Bun baiat. Canta bine, face astmosfera si il prinde rosu. A meritat cei 20 de lei pe care i-am investit in biletul de intrare si cei 20 dati pe green apple. Nu prea stiu de ce a simtit amicul provincial Bibanul sa incheie seara cu piesele lui, dar sper ca a reusit sa inteleaga niste lucruri cand s-a trezit singur singurel in far' de griji.


Saptamana asta, programul minunat de munca m-a ajutat sa imi fac un program de masa mirobolant. Exceptand ceea ce nu mananc acasa, mananc pe fuga la munca daca imi amintesc, avem ceea ce mananc noaptea. N-am ajuns in nicio seara mai devreme de 1 acasa si inainte de asta am simtit o nevoie acuta de a manca. Eh, vorba lui Laur, "a doua oara nu mai fac, mi-am bagat mintile in cap, promit ca o sa fiu cumine, de acuma inainte...". A hotarat el ca e ultima masa la Mc si eu nu pot decat sa fiu de acord. Asa sa fie!


Gata, sterg si ultimele urme ale prezentei mele pe laptopul minune caruia ii multumesc pe aceasta cale pt prezenta si suport si iau tricoul alb, sosetele pufoase, perna neagra cu blanita in brate si nani!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...