:)

RSS

Eu am. Tu?

Printre avantajele pe care le are munca intr-un bar, cel pe care il pretuiesc cel mai mult este ocazia de a interactiona cu toate tipurile posibile de oameni.

Ma uit acum in jur si vad prezenta blonda, diafana, cu voce de aur care a concurat si o alta, teribil de asemanatoare, care cu siguranta se intreaba de ce nu a incercat si ea sa isi atribuie titlul oficial de "voce", sansele i-ar fi putut fi alaturi. Doua exemple de oameni inzestrati cu acelasi minunat talent dar care au ales sa il folosca diferit. E al lor, talentul, e a lor, alegerea, eu le respect pe amandoua.

Sunt si am fost mereu usor de impresionat. Catei, pisici, mic, puficizat, dragalas, trist, mereu a dat cu virgula si macar un strop de lacrima in colt de ochi verde-gri.

Azi s-a intamplat din nou. M-am trezit cu un zambet tamp si lacrimi in ochi, privind la un grup de oameni care se bucurau teribil de fiecare melodie pusa si cantata pentru ei. Au umplut barul de bucuria lor, de zambete si de aplauze, cat sa ne ajunga pentru inca zece seri. De ce ei? Ce aveauei mai special decat altii? Ce aveau in plus? O pofta nebuna de viata pe care o emanau prin toti porii. Si totusi, de ce ei? Pentru ca aveau ceva in minus, daca ar fi sa vedem lucurile din prisma normalitatii atat de relative.

Da, oamenii astia care mi-au facut seara sa straluceasca de a dreptul, erau vreo douazeci de oameni minunati, dintre care o mare parte cu diverse dizabilitatii. Ce faceau ei? Sarbatoreau o reusita. Da, acesti oameni au reusit sa puna cap la cap o coregrafie, pe care o vor prezenta vineri, intr-un show, pentru a ajuta pe cineva.

O sa vreau sa ii vad. Nu ca sa critic, asa cum obisnuiesc atunci cand caile nebanuite ale telecomenzii ma duc intr-acolo, ci ca sa ma bucur din nou de bucuria lor.

E trist totusi ca doar o imagine de genul asta m-a facut sa ma bucur de toate celelalte imagini pe care le etichetasem cu lejeritate ca fiind normale.

Eu am atat de multe lucruri la care altii doar viseaza, incat ma intreb cum am tupeul sa ma plang ca nu mi s-a raspuns la mesaj, ca nu era unde trebuia cand a promis, ca a facut ceva din care nu am inteles nimic sau ca un coleg se da cu acelasi parfum.

Eu am tot ce mi-as putea dori si inca ceva in plus. Tu?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...