:)

RSS

Cum te vreau al meu...


Gata, m-am hotarat sa-ti gasesc o definitie, sa-ti fac o caracterizare, sa te pun pe hartie, sa te desenez, sa te scriu cu negru pe alb. Si nu, nu pentru ca asa sper ca vei aparea ca prin minune ci doar sa pot vedea ce compromisuri am facut si la ce am fost dispusa sa renunt pentru a fugi de singuratate.

Mi-e greu. Ma gandesc de trei zile la asta si deja-mi pare greu spre imposibil.

As vrea sa zic ceva nou, ceva ce n-am mai zis, ceva matur, inteligent, cerebral, sa fac o alegere buna, sa gandesc in perspectiva, sa te vreau un tata bun si un sot minunat, dar as minti, m-as minti. Nu asa te vreau acum! Vreau sa cresti odata cu mine si sa devii asa, daca va fi sa fie! Vreau sa fii cel care trece pe langa mine odata pe strada si simtindu-ti parfumul simt cum mi se da universul peste cap. Vreau sa fii acela care-mi zambeste strengar si-mi spune din priviri exact cum ma vrea in momentul ala si-mi aduce o furtuna de fluturi in stomac. Vreau sa simt o atingere ferma cand ma iei de mana si ma tragi mai aproape care sa se transforme apoi intr-o mangaiere fina. Vreau sa-mi provoci stari si senzatii diverse, cate una in fiecare zi. Vreau sa adorm si sa ma trezesc cu vocea ta, ca sa-mi sclipeasca si zilele si noptile, chiar daca e innorat. Vreau sa ma certi cand merit si sa ma ierti pentru ca zambesc frumos. Vreau sa ma suni in miez de noapte doar sa-mi spui ca ti-era dor. Vreau sa-mi comanzi nectar de pere cand intarzii. Vreau sa te vreau in toate felurile posibile tot timpul, fara sa am indoieli, fara sa-mi fac griji, fara sa intorc capul dupa alt parfum, sa ai "ceva-ul" acela care te face special pentru mine.

Ma mai gandesc o data si realizez ca e totusi simplu. Te vreau al meu. Nu conteaza cum esti. Daca ajungi sa fii al meu si atat, vei fi in toate felurile in care te vreau si poate mult mai mult decat atat.

Pana o sa te conving ca te merit...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...