:)

RSS

Tabara!...si restul.


"Paul, iti multumesc pentru ca m-ai adus in prima mea tabara la mare cu copii!"

N-am mers niciodata in tabara la mare, pentru ca n-am avut ocazia. Am fost in tabere de franceza la Sibiu, unde am invatat o gramada de lucruri faine si mi-am facut prieteni buni. Nu-mi pare rau. Toate la timpul lor.

Si da, am fost in tabara, la banchet, in vecini. Prima mea tabara, prima iesire din tara, primul hotel de 4 stele all inclusive. A fost o iesire interesanta. M-au surprins foarte tare discrepantele intre orasul Varna si statiunea de langa. Surprinzator, orasul arata deplorabil. Blocurile parca stau sa se darame si totul pare mai vechi si mai comunist decat la noi. Ici colo cate un hotel sau banca ce mai atrage atentia prin dimensiune, dar cam atat. E posibil sa fi ramas cu impresia asta si datorita rutei pe care am avut-o, pe la periferia orasului, cred, insa nu mi-a placut deloc. Am ajuns apoi in statiune si lucrurile s-au schimbat maxim. Hoteluri, piscine, magazine, cluburi pe plaja si turnul Eiffel in miniatura din mijlocul plajei. Am fost placut surprinsa de hotelul de cateva stele, mai multe de trei si mai putine de cinci, de camerele imense si dotate cu tot ce ti-ai putea dori, mancarea multa si buna si, nu in ultimul rand, oamenii care vindeau la tarabe pe strada, care te intampinau cu zambetul pe buze si cateva cuvinte rupte in romana.

Am avut patru zile in care am facut plaja, am inotat, am dansat, am baut, am ras si am utiat de toate. Chiar aveam nevoie de asta. Ma bucur ca am reusit sa ma apropii putin de oamenii cu care am fost acolo, sa ne intoarcem cu amintiri, prea multi giga de poze si replice de colectie: "Excuse me, how can we get from the hotel to the sea side?" "Well, you look at the sea...and you go...down!", melodii transformate in slagare si noi bauturi preferate. Eu m-am indragostit de Mai Tai si shotul de After Shock Black. Ium!

Am ajuns in benzinarie la Giurgiu, am intrebat unde pot gasi o toaleta, mi s-a raspuns cu spatele si sictir "Mmmacolo!". Atunci am simtit ca m-am intors in tara.

Stiu ca n-am fost nici in America, nici in Franta sau mai stiu eu ce. Am fost peste drum, tot la niste balcanici, insa diferentele de mentalitate si conditii sunt majore. Ma bucur ca am ales sa plec. Nu-mi pare rau de banii pe care i-am dat, nicio secunda. As pleca si maine inapoi, cu aceiasi oameni. Toti!

Visul meu frumos s-a spulberat cand m-am trezit fata in fata cu un examen pe care stiam ca n-o sa-l iau si care m-a adus pe culmile exasperarii din cauza unor oameni care sufera de sindromul persecutiei si in ciuda varstei pe care o au, nu reusesc sa disimuleze cat sa ascunda chestia asta. concluzie: luni la ora 8:00 RR la Antropologie culturala.

M-am tratat cu Robin Hood la cinema. Am ras, mi-au dat lacrimile, am fost emotionata, am vrut sa-l bat pe king John. Diverse sentimente. O poveste draguta a inceputurilor lui Robin Hood care a lasat un loc clar de continuare, incheindu-se cu "This is how the legend began...". Desi mi s-a zis ca e un film prost, noua chiar ne-a placut. Saptamana asta urmeaza Prince of Persia si sper din suflet, saptamana cealalta SATC. Dupa aia urmeaza filmul ala fain de la Iasi cu licenta de ziua mea si admiterea la master si apoi work work work si o fuga intr-un weekend cu fetele in Vama. Toate astea ca sa fie bine, sa nu fie rau!

Multe lucruri de facut in foarte putin timp. Simt ca ar trebui sa alerg si eu fac mersul piticul peste obstacole. Sunt intr-o reluare continua, dar vorbesc repede si mult. Macar vorbesc bine. Sper. Asa zic eu si asa zice lumea. Lumea aia care conteaza.

Imi zicea astazi la horoscop ca in a doua jumatate a zilei mi se va indeplini o dorinta. Asa a fost. Am vrut, mi-am luat, mi-a placut, merg mai departe. Tot eu cu mine, tot cu cineva in minte, tot cu aceleasi griji si inca vreo doua in plus, cu gandul la mare si soare si sezlong la piscina albastra cu cer albastru, fara nori, cu omeni faini langa mine, cu zambete si fire de apa care se incalzesc instant de la pielea fierbinte.

Nu e panica. It's not yet the end!

P.S: Astept cu nerabdare sa ajunga in bucuresti la Imax desenul asta. "It's so fluffy, I'm gonna die!"

http://www.youtube.com/watch?v=c_rUbqbhUEQ (embedding disabled:( )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...