:)

RSS

Si daca...


Imi zboara gandul aiurea si fac ce fac dintotdeauna. Nu tin cont de sfaturile pe care le dau. Ma intreb ce o sa se intample daca...Daca n-o sa iasa totul bine cu tine si cu noi...Daca distanta asta va fi mai mult decat am putea intelege amandoi si ar rupe orice legatura formata pana acum...

E bine macar ca ti-am scris si tie si parca nu mai suna asa cum rezona in capul meu si alerga dintr-un colt in altul cat sa-mi agite toti neuronii care sa faca intr-un final o hora in jurul acestor ganduri care nu aduc nimic bun.

"Am momente in care ma gandesc ca o sa ne trezim unul langa altul in patul tau si nu o sa avem ce sa ne spunem si n-o sa simtim nevoia sa ne atingem si va fi ciudat."

"Poate ca o sa te trezesti intr-o seara venind de la munca cu un telefon de la mine in care-ti spun ca ma gasesti la chioscuri, vis-a-vis de mall si n-o sa fii pregatit sa ma vezi."

"Dar daca o sa astept sa-mi spui ca esti pregatit atunci n-o sa mai fie surpriza, n-o sa mai aiba farmec faptul ca e ziua ta sau ziua mea sau ziua noastra."

"Cum o sa stiu? Daca tu-mi spui ca ma vrei si acum, cand nu esti pregatit sa ma ai..."

Asta ti-am spus eu. Ce mi-ai spus tu, nu conteaza. Nu conteaza nu pentru ca nu ar fi avut importanta, ci pentru ca stiam deja ce gandesti si ce-mi vei spune. Nu conteaza pentru ca sunt egoista si-mi pasa mai mult de ceea ce am eu de zis. Nu conteaza pentru ca pe tine te stiu parca mai bine decat pe mine si ma surprinde ceea ce am ajuns sa-ti spun in toate conversatiile astea, aproape zilnice. Nu conteaza pentru ca aici e spatiul meu mic si nu o sa citez pe nimeni real in el, nici macar pe mine.

Mi-as dori sa...si daca...atunci...poate...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...