:)

RSS

Azi imi iau liber!

Exceptand faptul ca o sa lucrez de la 10:15 fix pana la 16:15 fix, azi imi iau liber!

Azi e o zi in care o sa fac fix nimic si o sa-mi placa la maxim. La maxim am spus!

Astazi nu o sa plang, azi nu o sa-mi pese de altii, astazi nu o sa facurat, desi e sambata, astazi nu o sa imi fac griji pentru bani, pentru restante, pentru licenta, astazi nu o sa ma gandesc la tine, astazi nu o sa simt nimic pentru tine, chiar daca tu o sa vrei, chiar daca o sa ma lasi sa dorm pe partea dreapta si o sa ma tii in brate pana dimineata...poate o sa ma impresioneze toate astea din nou luni.

Nu stiu de ce luni. Pentru ca suna a zi urata cand vrei sa te impresioneze ceva frumos si asta ar insemna frumos pentru mine, dar nu azi, luni, pentru ca luni o sa fie iar inceput.


Pana una alta, azi am liber si vreau sa ma gandesc la pantofi multi si colorati. Ei ma fac fericita, azi!

P.S: Azi o sa imi fac unghiile rosii!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...