:)

RSS

2


Oricat de mult am incerca sa ne mintim ca ne e mai bine singuri, ca ne descurcam, ca vom reusi, ca nu avem nevoie de altii, tot mai bine e in 2.

A trecut ceva timp de cand n-am mai facut asta, sa fie cateva saptamani, din pacate. Lipsa de bani, lipsa de timp, agitatia din ultima perioada din vietile noastre ne-au oprit din a ne acorda timp pentru "noi". Peisajul ideal, post examen, cafeteca, pentru prima data un Mocarisho cu un croissant simplu, sincron, on me!

Discutii noi despre subiecte vechi, aceiasi oameni, aceleasi probleme, alte solutii. Discutii noi despre subiecte noi, pe care noi nu le-am mai avut, dar care mi-au dat o stare de liniste si implinire. Ma bucur sa stiu ca inca impartasim aceleasi idei, ca vrem aceleasi lucruri, ca nu prea reusim sa vedem un viitor cu altcineva. De abia astept sa incepem proiectul, sa simt cum se concretizeaza tot ceea ce am vorbit azi, si probabil vom vorbi si data viitoare, si data de dupa asta, pana cand va deveni totul realitate.

Iti multumesc, baby, pentru aceste doua ore care mi-au dat putin din linistea de care aveam atata nevoie! ...si asta chiar daca miros a tigara!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...