:)

RSS

I did it!


V-ati dorit vreodata ceva ataaaaaat de mult incat sa va intrebati constant cum sa ajungeti sa obtineti asta? Si daca da...vi s-a intamplat sa ajungeti acolo si sa realizati ca nu e chiar asa cum va asteptati sau va doreati sa fie? Mie mi s-a intamplat de nenumarate ori...si m-am trezit dezamagita in fata unui lucru pe care il vroiam cu ardoare. Da, e in natura umana sa iti doresti constant mai mult decat ceea ce ai sau ti se ofera, dar nu cred ca asta este o scuza pentru a uita sa ne bucuram de micile placeri ale vietii, sau chiar marile placeri pe care tindem sa le trecem cu vederea. Am ajuns sa dam vina pe societate pentru timpul pe care ni-l rapeste si faptul ca nu ne mai permite sa vedem tot ce e frumos in jurul nostru...chiar minunat de multe ori.

Ce vreau sa spun cu toate astea?
Astazi am realizat ca sunt si lucruri pe care ti le doresti foarte mult, ajungi sa le ai si realizezi ca ele sunt chiar mai mult decat te asteptai. M-am oprit o secunda, in momentul in care munca mea s-a incheiat, m-am uitat in spate si mi-am dat seama cat de multe am facut pentru mine si pentru ceilalti intr-un timp atat de scurt.

Cum ma simt?
Fluturas! Minunat!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te ascult...